.:. المـــ ـــآس .:.

ღ..♥..❂..✿ المـــــ ـآس مناسب و خاص ✿..❂..♥..ღ

.:. المـــ ـــآس .:.

ღ..♥..❂..✿ المـــــ ـآس مناسب و خاص ✿..❂..♥..ღ

♥❈❆به نام زیبای خدا❆❈♥

.:. wel come .:.

به وبلاگ .:. المـــ ـــآس .:. خوش آمدید

×سفارش انواع بنر های شیک و مدرن ،ساخت وبلاگ با موضوع در خواستی شما،سفارشات انواع فوتونوشته(عاشقانه،دخترانه،حجاب،پسرانه،مناسبتی،شاد و...)،×انواع عکس(عاشقانه،غمگین،دخترانه،پسرانه،حجاب،مناسبتی و...)،×خط های جدا کننده ی متن،شکلک های ریزه میزه،و.... ×،× سفارش انواع کاریکاتور ( کاریکاتور عکس دختر، پسر،و....)×

سفارش کاریکاتور هزینه:5صلوات

×به صورت رایگان درالمـــ ـــآس♥با شرایط خاص×

×شرایط به هنگام سفارش اعلام میشود×

میتوانید مشخصات سفارشات خودرابه ایمیل وب ارسال کنید:

sara.web.almas@gmail.com

جهت مشاهده ی بسیاری از بنر ها و ...به ادامه ی مطلب مراجعه کنید



نمونه ی های طراحی بنر


 


ღ چادر، ترانه زیبایی ღ

خونه ی دخترا


♥دنیای دخترونه ی من♥


نمونه های فوتونوشته






نظرات 5 + ارسال نظر
\hj,r nojvhd avrd پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 04:36 http://dokhtaraneh-shargi.blogfa.com

وبت قشنگه
ب منم سربزن
آپپمممم

نسا دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 14:13 http://ettelaate-man.blogsky.com

سلام سارا جون
با اجازه شما از قالبت خوشم اومد برا همین برا خودممم انتخاب کردم

نسا چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 17:54 http://ettelaate-man.blogsky.com

سلام ساراجون یه زحمتی برات داشتم
میخواستم برام یه بنر درس کنی برای وبّ .:. ♥ زِندِگـــ ـیِ مَن ♥ .:. البته هرچی که نوشتی برا متنش آدرسشو ننویس ولی اسم وبو بنویس
متن و عکسشم خودت انتخاب کن
ببینم چه میکنیا و اگه ممکنه قبل از تبدیل به بنر عکسشو بفرس بعد اینکه قبول کردم بنرش کن.
امر دیگه ندارم ببخشید مزاحم شدم بای

a.nasiri شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 21:27 http://taranezibaei.blogfa.com

سلام
ممنون بابت بنری که واسم درست کردین

سلام.
خواهش میکنم قابل شمارو نداشت

المیرا شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 21:04

سلام سارا جون یه زحمتی داشتمذمی خاستم سفارش یه بنر برای وبمو بدم
لطفا درباره ی دوستی باشه متنش رو اگه میشه خودت بزن میخام ببینم چه میکنیا
عکسشو انتخاب کردم فقط بگو چه جوری برات بفرستم
ممنون

سلام المیرا جون
چشم حتما ...ولی بنر متحرک نیست ثابته...
باشه بهت خبر میدم خواهش میکنم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.